T ' drop it like it's hot.

Först vill jag börja med att säga att jag saknar Nils otroligt mycket. <3
kyss.

Igår så var jag, sis och Nilsälskling i Filipstad, på den där marknaden.
Det var väl rätt ajt. :]]
Sis och Nils åkte karusell så älskling tappade sin plånbok som vi sedan hämtade
hos polisen i Filipstad.
Vi gick mest runt och tittade på grejs. Mamma skjutsade dit oss för att sedan
åka till mormor och vara där tills vi skulle hem.
Vi kom dit typ vid 12 kanske, och sen åkte hem vid 17:30 ungefär. Rätt ajt.
Sen så blev det myyys med älskling när vi kom hem, tills vi skulle skjutsa hem honom
vid 21 tiden. :[ <3
Sen så blev det "stockholm boogie" på tv med sis.

Jag älskar Nils mest av allt.

<3



/ T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0